مقالات

پت شاپ بهارستان

پت شاپ بهارستان

معرفی پت شاپ بهارستان

پت شاپ ها بهترین مرکز تهیه غذای حیوانات خانگی می باشند. یکی از بهترین پت شاپ های واقع در بهارستان،دیجی پت مارکت بوده که غذای سگ و گربه و پرندگان خانگی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می کند. با فرهنگ سازی جوامع امروزی در خصوص رفتار دوستانه با حیوانات ، در حال حاضر حیات آنها دارای اهمیت شده است. حیوانات خانگی به دلیل شرایط نگهداری و رشدی که در فضای بسته اما صمیمی خانه داشته اند. ویژگی های خاصی نسبت به دیگر حیوانات همسان خود دارند. بنابراین باید به این مسئله توجه بیشتری کرد. حیوانات خانگی از جمله گربه و سگ بدلیل ارتباط با انسان به مراقبتهای بهداشتی نیز نیاز دارند تا بیماریهای احتمالی مشترک بین انسان و حیوان رخ ندهد. غذا یکی از موضوعات مهم در نگهداری حیوان خانگی می باشد.

گربه و سگ خانگی هم مانند دیگر موجودات نیاز به دریافت مواد مغذی دارند و بنا بعلت شرایطی که قبلا گفته شد غذای مخصوصی دارند که این غذا باید شامل مواد پروتئینه و ویتامینه باشد. پت شاپ بهارستان با در نظر گرفتن نیاز غذایی حیوانات خانگی توانسته بهترین و با کیفیت ترین مواد مغذی را جهت تامین احتیاجات این حیوانات به مشتریان خود عرضه کند. تنوع غذایی در این مجموعه بسیار بالا می باشد و افراد می توانند با توجه به ذائقه و رژیم غذایی حیوان خود ، آن را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین غذای انواع حیوانات خانگی اعم از پرنده ها با توجه به نیازشان به مواد مغذی در این مجموعه عرضه می شود. یکی از حیواناتی که بعنوان حیوان خانگی بیشتر تحت مراقبت و نگهداری بوده گربه می باشد. یکی از تامین کننده های غذای گربه اصفهان، پت شاپ بهارستان می باشد که موفق به ارائه ی بهترین خدمات جهت تامین غذایی حیوانات خانگی می باشد.

ویژگی های پت شاپ

پت شاپ ها عرضه کننده ی غذای حیوانات خانگی می باشند، غذای حیوانات بصورت رژیم های تعیین شده برای ایجاد یک عادت غذایی منظم در حیوان تهیه و بسته بندی می شوند که در چندین مدل قابل استفاده می باشد. غذای پت ها با ترکیب مواد غذایی مورد نیاز آنها از جمله ویتامین ها و پروتئین ها، سبزیجات، کربوهیدرات یک پک کامل برای تغذیه ی حیوان می باشد. در پت شاپ ابتدا حیوان مورد بررسی قرار می گیرد و بنا بر کمبود مواد مغذی و شرایط هضم غذا در حیوان ، بسته ی مخصوص غذایی برای آن انتخاب و عرضه می شود. سهولت و دسترسی راحت برای تامین غذای حیوانات با رعایت چارچوب های سلامتی از اهداف مهم پت شاپ می باشد. تامین غذای سگ اصفهان در این مجموعه براحتی قابل تهیه می باشد.

پت شاپ بهارستاناهمیت غذایی حیوانات

حیوانات خانگی مانند سگ ها و گربه ها از دسته گوشتخوران می باشند، به این معنی که آنها به مواد مغذی موجود در محصولات گوشتی متکی هستند. گربه‌ها به‌ عنوان شکارچی تکامل یافته‌ اند که طعمه‌ هایی را مصرف می‌ کنند که حاوی مقادیر زیادی پروتئین، مقادیر متوسط ​​چربی و مقدار کم کربوهیدرات است و رژیم غذایی آن‌ها هنوز به این نسبت‌ های کلی نیاز دارد. گربه ها همچنین به بیش از ده ها مواد مغذی دیگر از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه نیاز دارند. اگرچه گربه برای سالم بودن به مقادیر مشخصی از هر ماده غذایی خاص نیاز دارد، اما مقدار بیشتر همیشه بهتر نیست. این امر به ویژه در مورد ویتامین ها و مواد معدنی صادق است، بنابراین اگر رژیم غذایی متعادل و کامل باشد، معمولاً استفاده از مکمل ها ضروری نیست. گربه ها باید همیشه به آب تمیز و شیرین دسترسی داشته باشند. بنابراین برای داشتن یک حیوان خانگی سالم باید به رژیم غذایی آن توجه ویژه ای بشود. در پت شاپ اصفهان میتوان این پاسخ  این نیاز مهم را یافت و برای حیوان خود سلامتی را تضمین نمود.

مزایای یک پت شاپ

با توجه به اهمیت غذای این حیوانات خرید از این فروشگاه ها مزیت هایی بدنبال دارد از جمله : در یک فروشگاه پت شاپ دسترسی به انواع غذا برای انواع حیوانات خانگی وجود دارد ، اطمینان داشتن از خرید محصول از نظر کیفیت و مرغوب بودن، دسترسی آسان و راحت برای تهیه ی غذای حیوان ، با توجه به شرایط و حساسیت های غذایی بعضی از حیوانات میتوان براحتی غذای مناسب شان را تهیه کرد، دارا بودن بسته های غذایی با میزان های مختلف برای مصارف متفاوت، عرضه ی پک کامل از مواد مغذی مورد نیاز حیوان بدون اینکه بصورت تک تک هر ماده ی مغذی را تهیه شودرعایت تمام نکات لازم برای هضم غذا در حیوان.

غذای بسته بندی خشک یا تر

هنگامی که برای جستجوی غذای گربه به فروشگاه مراجعه شود. کیسه های غذای خشک و قوطی یا کیسه های غذای تر را می بینیم. غذای مرطوب اغلب ارزان‌ تر است و در حالی که معمولاً با گوشت واقعی تهیه می‌ شود، می‌ تواند پروتئین زیادی داشته باشد. گربه‌ های مسن‌ تر معمولاً می‌ توانند پروتئین اضافی را بهتر از گربه‌ های جوان‌ تر هضم کنند، بنابراین باید از دادن غذای کنسرو گربه به گربه‌ های کوچک‌تر از یک سال خودداری کنید. غذای خشک معمولاً بو داده می شود و به اندازه غذای داخل قوطی آب ندارد. اگر گربه شما خیلی حساس نیست، معمولاً می توانید یک کیسه غذای خشک را تهیه کنید، اما باید از مواد تشکیل دهنده آن آگاه باشید. غذای خشک معمولا طولانی‌تر باقی می‌ماند، زیرا لازم نیست یکباره مقدار زیادی به گربه بدهید.

پت شاپ بهارستان 

پایان

پت شاپ بهترین و مطمئن ترین مرکز عرضه ی غذاهای حیوانی می باشد که میتوان براحتی غذای مورد نظر برای حیوان خانگی خود را تهیه نمود. غذاهای عرضه شده در پت شاپ دارای هرم غذایی مناسب با استاندارد های تعیین شده برای حیوان، می باشد. بنابراین خرید و تهیه غذای حیوان از این مراکز دارای اطمینان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *